خــدایمـ ؛ما برآی تــو تیپ زده ایمـ ، مگـــر غیر از اینســت؟بگــذار نپسنــدنمـان ، مـــارا چــه به نگـــاهِ غیــر؟همین که بنده یِ خــوشتیــپِ تــوئیــمـ مــا را بس اســت... ...